NG landschapsfotografie
sobriquet
2017-04-15 16:45:19 UTC
http://tinyurl.com/lng4f9n

http://www.nationalgeographic.com/photography/proof/2017/04/your-shot-unbelievable-landscapes/

Mijn favorieten:

Manok62
2017-04-15 17:48:03 UTC
Post by sobriquet
http://tinyurl.com/lng4f9n
http://www.nationalgeographic.com/photography/proof/2017/04/your-shot-unbelievable-landscapes/
http://i.imgur.com/edwCEhg.jpg
http://i.imgur.com/z1dG9nJ.jpg
http://i.imgur.com/dS2yxqI.jpg
Als deze laatste drie écht zijn, wat ik ten zeerste betwijfel, zijn ze zéér
bijzonder.
J. J. Lodder

Jan
Manok62
2017-04-16 09:53:58 UTC
Post by sobriquet
Post by Manok62
Post by sobriquet
[...]
Geloof je toch zelf niet.

http://i.imgur.com/dS2yxqI.jpg
J. J. Lodder
2017-04-16 11:59:45 UTC
Post by Manok62
Post by sobriquet
Post by Manok62
Post by sobriquet
http://tinyurl.com/lng4f9n
http://www.nationalgeographic.com/photography/proof/2017/04/your-shot-unb
eli
Post by Manok62
Post by sobriquet
evable-landscapes/
Post by Manok62
Post by sobriquet
[...]
En waarom niet?

Jan
Manok62
Oké, dan geloof jij ook nog in Sinterklaas, discussie gesloten.
J. J. Lodder
2017-04-16 18:43:50 UTC
Post by Manok62
Post by J. J. Lodder
Post by Manok62
Post by sobriquet
Post by Manok62
Post by sobriquet
http://tinyurl.com/lng4f9n
http://www.nationalgeographic.com/photography/proof/2017/04/your-shot-
unb
Post by Manok62
Post by J. J. Lodder
eli
Post by Manok62
Post by sobriquet
evable-landscapes/
Post by Manok62
Post by sobriquet
[...]
Ik ben totaal verpletterd door de kracht van je argumenten,

Jan
S.pen
2017-04-29 11:13:33 UTC
Post by Manok62
Post by J. J. Lodder
Post by sobriquet
Post by sobriquet
Post by Manok62
Post by sobriquet
http://tinyurl.com/lng4f9n
http://www.nationalgeographic.com/photography/proof/2017/04/your-shot-unb
eli
Post by sobriquet
Post by sobriquet
evable-landscapes/
Post by sobriquet
Post by Manok62
[...]
Sinterklaas bestaat,
http://www.mikeolbinski.com/theblog/2015/07/superstrike/
Symen
2017-05-04 15:28:19 UTC
Post by Manok62
Post by J. J. Lodder
Post by sobriquet
Post by sobriquet
Post by Manok62
Post by sobriquet
http://tinyurl.com/lng4f9n
http://www.nationalgeographic.com/photography/proof/2017/04/your-shot-unb
eli
Post by sobriquet
Post by sobriquet
evable-landscapes/
Post by Manok62
Post by sobriquet
[...]
Beste Manok. Dit is een tijdopname en de drie ontladingen zijn
blijkbaar kort na elkaar gekomen. Beetje geluk moet je dan wel hebben.
Ik zag deze foto in een ander programma en daar werd uitgelegd hoe deze
gemaakt was. Dus je hebt een beetje gelijk, maar het is wel één opname.

---
Dit e-mailbericht is gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware.
Manok62
Okee zoiets had ik ook in gedachte :-)
Rink
En de auto stond stil met de lichten aan?
J. J. Lodder
2020-03-12 16:04:04 UTC
Post by Rink
Post by Manok62
Post by Symen
Post by Manok62
Post by J. J. Lodder
Post by J. J. Lodder
Post by Rink
Post by Manok62
Post by Symen
Post by Manok62
Post by J. J. Lodder
Post by J. J. Lodder
Post by Manok62
Post by sobriquet
[...]
Wat zou daar vreemd aan zijn?

Jan
Rink
2020-03-16 21:01:13 UTC
Post by Rink
Post by Manok62
Post by Symen
Post by Manok62
Post by J. J. Lodder
Post by J. J. Lodder
Post by Rink
Post by Manok62
Post by Symen
Post by Manok62
Post by J. J. Lodder
Post by J. J. Lodder
Post by Manok62
Post by sobriquet
[...]

Als het een tijdopname is, verwacht ik dat auto's die rijden een streep
op het scherm veroorzaken, een witte of een rode of beide kleuren.
Nergens zie ik zoiets. Er rijdt dus helemaal niemand in dat plaatsje?
En dan blijft de auto die dichtbij is, ook nog stilstaan?
En deze auto heeft niet gezorgd voor een plaatselijke overbelichting?
Vreemd.
J. J. Lodder
2020-03-17 08:59:28 UTC
Post by Rink
Post by Rink
Post by Manok62
Post by Symen
Post by Manok62
Post by J. J. Lodder
Post by J. J. Lodder
Post by Manok62
Post by sobriquet
http://tinyurl.com/lng4f9n
<http://www.nationalgeographic.com/photography/proof/2017/04/your-shot
-u
Post by Rink
nbelievable-landscapes/>
Post by Rink
Post by Manok62
Post by Symen
Post by Manok62
Post by J. J. Lodder
Post by J. J. Lodder
Post by Manok62
Post by sobriquet
[...]
Hoezo? Die auto staat 5 meter van de weg,
en heeft alleen de kleine verlichting aan.
Die kijkt ook vast wel onweer.
Als je helemaal inzoomt zie je in de verre verte wel iets
wat streepjes van rijdende autos zouden kunnen zijn,
maar duidelijk is dat niet.

Ik zie geen goede reden om de auteur niet te geloven.
(10s time exposure, no stacking)

Jan

Symen
2017-04-20 13:47:28 UTC
Post by Manok62
Post by sobriquet
[...]
Ze zijn wel gepubliceerd door National Geographig!! Lijkt mij heel
onwaarschijnlijk dat ze niet echt, dus gemanupileerd zijn.

---
Dit e-mailbericht is gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware.