Foto van een mooie kut met haar
Euker Voorn
2011-10-01 10:50:47 UTC

Grote kans dat ik mij hier vanavond op aftrek tenzij ik een nog mooiere foto
van een nog mooiere kut met nog mooier haar vind.
Orac
2011-10-01 11:24:58 UTC
http://photos.modelmayhem.com/photos/110920/09/4e78bdce2394b.jpg
Ze mag wel eens naar de kapper.
post2u
2011-10-02 01:50:40 UTC
Post by Orac
Post by Euker Voorn
[...]
Helemaal niet viespeuk, zo ziet een mooie vrouw er nu uit.
Val jij soms op kinderen??
unknown
Ja hoor dat is algemeen bekend, vooral als ze nog in de luier zitten.
Euker Voorn
Nou dan mag jij wel oppassen WHAHAHAHAHAHAHAHAHA
unknown
Aangesproken ? hihihihihihihi
Euker Voorn
Fuck off
R@msterdam
2011-10-01 12:14:17 UTC
WAT EEN KUT FOTO!!
Orac
Ram, da's altijd nog beter dan een klotenfoto.
h***@gmail.com
2019-07-10 06:04:59 UTC
j***@kpnmail.nl
2019-10-21 12:08:36 UTC