Theo de troll NU op foto!
The Rocker
2004-02-26 19:43:44 UTC
Niet geschikt voor minderjarigen!

Johan S.
--
"Music suits even the Savage Beast"
The Rocker
2004-02-26 19:45:33 UTC
Post by The Rocker
Niet geschikt voor minderjarigen!
http://www.adultfun.be/plaatjes/adultfun/potloodventer.jpg
Johan S.
oops:)

The Rocker.
theo
2004-02-26 19:51:47 UTC
Post by The Rocker
Niet geschikt voor minderjarigen!
http://www.adultfun.be/plaatjes/adultfun/potloodventer.jpg
Johan S.
oops:)
The Rocker.
Je weet aardig de weg in het wereldje. Doe je dat ook bij je dochtertje dit soort dingen?
JdV uit Z stuurde mij nl een mailtje dat je kleine kinderen heel leuk vind.... Ik zei J..., dat vind ik toch wel heel ver gaan die
veronderstelling
The Rocker
2004-02-26 19:52:14 UTC
Post by theo
[...]
Ik heb geen dochterJES!:)

The Rocker.
theo
2004-02-26 19:55:43 UTC
Post by The Rocker
Post by theo
[...]
Post by The Rocker
Post by theo
veronderstelling
Ik heb geen dochterJES!:)
The Rocker.
Sterker nog, je hebt er 2 .....
The Rocker
2004-02-26 20:03:42 UTC
Post by theo
Sterker nog, je hebt er 2 .....
Ik lul weleens meer iets, net zoals jij overigens;)

The Rocker.
"Music suits even the Savage Beast"
theo
2004-02-26 20:05:56 UTC
Twee dochtertjes met een actief oog :-))))))>
The Rocker
2004-02-26 20:43:50 UTC
Post by theo
Twee dochtertjes met een actief oog :-))))))>
Ik ga mezelf niet herhalen dat laat ik aan jouw over:)

The Rocker.
"Music suits even the Savage Beast"
Alwin Bijvoet
2004-02-26 22:42:37 UTC
Post by The Rocker
Post by theo
Twee dochtertjes met een actief oog :-))))))>
Ik ga mezelf niet herhalen dat laat ik aan jouw over:)
jouw over?
zijn over?

wiens over?

Ga op taalles in plaats van hier te klieren!
Post by The Rocker
The Rocker.
"Music suits even the Savage Beast"
JS
2004-02-27 09:00:46 UTC
Post by Alwin Bijvoet
Post by The Rocker
Post by theo
[...]
Inderdaad, zelf stuurt hier jan en alleman naar www.leerquoten.nl , maar zo
aan zijn grote hoeveelheid taalfouten te zien kan hij beter zelf eens op
zoek naar www.leernederlands.nl .

En voor zijn zieke vriendjes die altijd partij voor hem trekken en andersom
zou ik het volgende spreekwoord willen aanhalen:

"Zeg mij wie uw vrienden zijn, en ik zal zeggen wie gij zijt........."
Post by Alwin Bijvoet
Post by The Rocker
The Rocker.
"Music suits even the Savage Beast"
JUUL
2004-02-27 10:42:58 UTC
Post by JS
En voor zijn zieke vriendjes die altijd partij voor hem trekken en andersom
"Zeg mij wie uw vrienden zijn, en ik zal zeggen wie gij zijt........."
Wat leuk, daar is Johan S weer. Zeg, over vrienden gesproken,
dat zal men nou nooit aan jou vragen...

P.S. Mooie foto's gemaakt in je vakantie?

Groeten - Juul

www.juuldevries.com
The Rocker
2004-02-27 14:59:19 UTC
Post by JUUL
P.S. Mooie foto's gemaakt in je vakantie?
Vakantie? Die Johan S zit regelmatig in de bajes!;)

The Rocker.
The Rocker
2004-02-27 14:57:28 UTC
Post by JS
[...]
Zodra Johan S(lapjanus) iemand bespeurt die een opmerking over ons maakt komt hij weer onder z'n steen vandaan:)
Enne, www.leerquoten.nl

The Rocker,
The Rocker
2004-02-27 14:53:58 UTC
www.leerquoten.nl

The Rocker.
JS
2004-02-27 15:04:10 UTC
www.leernederland.nl imbeciel!
rob elsjan
2004-02-27 15:08:20 UTC
Post by JS
Post by JS
Post by Alwin Bijvoet
Ga op taalles in plaats van hier te klieren!
www.leerquoten.nl
The Rocker.
www.leernederland.nl imbeciel!
De 's' bevindt zich naast de 'd' op dat grijze ding met al die knopjes
voor uw neus.

grtz rob
JUUL
2004-02-27 15:59:58 UTC
Post by rob elsjan
De 's' bevindt zich naast de 'd' op dat grijze ding met al die knopjes
voor uw neus.
Johan kan er niks aan doen hoor dat het toetsenbord
veel te klein voor zijn vingers is... :-)

Groeten - Juul

www.juuldevries.com
rob elsjan
2004-02-27 16:11:09 UTC
Post by JUUL
Post by rob elsjan
De 's' bevindt zich naast de 'd' op dat grijze ding met al die knopjes
voor uw neus.
Johan kan er niks aan doen hoor dat het toetsenbord
veel te klein voor zijn vingers is... :-)
Dan krijg je toch teveel, ipv te weinig letters...

grtz rob ;-)
martinus
2004-02-28 09:40:30 UTC
Post by rob elsjan
Post by JUUL
Post by rob elsjan
[...]
Ik moet dan ook zeggen dat ik elke letter die verspilt wordt aan dit gelul
teveel vind...
;-)
Martinus
The Rocker
2004-02-27 15:36:13 UTC
Post by JS
www.leernederland.nl imbeciel!
*nederlandS*;)

The Rocker.
Usenet '69
2004-02-27 18:15:57 UTC
Post by The Rocker
Post by JS
www.leernederland.nl imbeciel!
*nederlandS*;)
Je doet het fout. De hoofdletter hoort aan het begin van het woord te staan.
Laatste letter mag dan gewoon een kleine letter zijn.
The Rocker
2004-02-27 19:21:27 UTC
Post by Usenet '69
Post by The Rocker
Post by JS
www.leernederland.nl imbeciel!
*nederlandS*;)
Je doet het fout. De hoofdletter hoort aan het begin van het woord te staan.
Laatste letter mag dan gewoon een kleine letter zijn.
Heb jij weleens een link gezien met hoofd en kleine letters?Ik verwacht van je dat je "ja" gaat zeggen:)
De ** en "S" zijn on te benadrukken dat hij een foute link gaf moet zijn www.nederlands.nl

The Rocker.
JS
2004-02-27 09:07:59 UTC
Post by The Rocker
Post by theo
Sterker nog, je hebt er 2 .....
Ik lul weleens meer iets, net zoals jij overigens;)
Je doet niets anders dan konstant uit je nek zwammen..........
Het enige nuttige dat je af en toe doet is het steeds maar aanbieden van
links naar wel zinvolle info, maar uit je zelf komt weinig zinvols.
Kijk je uit met je insulinepen, dat je niet teveel neemt, het schijnt dat
patienten die bijna tegen een hypo aanzitten onzin beginnen uit te slaan!

Je dokter !
The Rocker
2004-02-27 15:47:10 UTC
Post by JS
Je doet niets anders dan konstant uit je nek zwammen..........
Het enige nuttige dat je af en toe doet is het steeds maar aanbieden van
links naar wel zinvolle info, maar uit je zelf komt weinig zinvols.
Ik draag nog iets bij, jij helemaal niets.

Eerst heb je zeik met Frank en Juul, en nu met Juul en mij! Het is toch
wel duidelijk wie het probleem dan is, toch?

Wie volgt;)

The Rocker.
"Music suits even the Savage Beast"
JUUL
2004-02-27 16:10:30 UTC
Post by The Rocker
Eerst heb je zeik met Frank en Juul, en nu met Juul en mij! Het is toch
wel duidelijk wie het probleem dan is, toch?
Wel nee Rocker, ik heb geen probleem met Johan. Ik vind hem een
natuurtalent op het gebied van humor. Ik lach me te barsten om die
boodschapjes van hem. Er zit zo'n hartverwarmende infantiele ondertoon
in. Maar het gaat nog steeds niet over fotografie. Zou er een tijd komen
dat hij eens On Topic wordt?

Groeten - Juul

www.juuldevries.com
The Rocker
2004-02-27 16:32:23 UTC
Post by JUUL
[...]
Infantiel *en* een gefrustreerde ondertoon.

Nee, ik denk niet dat Johan S on-topic gaat worden.
Tenminste ik heb nog nooit iets on-topic van hem gelezen, jij?;)
Hij krijgt vanaf nu dezelfde behandeling als Theo, jij weet welke:)

The Rocker.
JS
2004-02-27 16:53:19 UTC
Post by The Rocker
Post by JUUL
[...]
Oei oei, nu word ik opeens echt bang.
Je gaat me toch niet steken met je insulinepen he ?
Frederic
2004-02-27 18:07:42 UTC
[MEGAKNIP]

Weg met die zeikerdspraat !!

*PLOINK*

Frederic
Frederic
2004-02-27 18:07:13 UTC
[MEGAKNIP]

Weg met die zeikerdspraat !!

*PLOINK*

Frederic
Frederic
2004-02-27 19:16:04 UTC
Post by Frederic
[MEGAKNIP]
Weg met die zeikerdspraat !!
*PLOINK*
Goedzo Frederic weg met die zeikerd JS;)

The Rocker.
theo
2004-02-26 19:57:42 UTC
Post by The Rocker
Post by theo
[...]
Post by The Rocker
Post by theo
veronderstelling
Ik heb geen dochterJES!:)
The Rocker.
Behalve in deze nwsgroep zit je ook te gallen in een aantal andere nieuwsgroepen waar ze je ook uitkotsen vanwege je
misselijkmakende opmerkingen (gelukkig heb ik eens terme maag). Ik zag sowieso al bijna 3700 postings van je, toch wel eenzaam.....
Net zo alleen als je moeder :-)))))
Ruud
2004-02-26 20:04:02 UTC
Post by theo
Net zo alleen als je moeder :-)))))
Ik snap de smiley niet.........
The Rocker
2004-02-26 20:10:53 UTC
Post by theo
Post by The Rocker
Post by theo
[...]
Hear, hear! Dat zijn allemaal sukkels zoals jij!;)

Ik zag sowieso al bijna 3700 postings van je, toch wel eenzaam.....

Goed heh. 2/3 met positieve bijdrage.
Eenzaamheid? hahahah dat ken ik niet!
Post by theo
Net zo alleen als je moeder :-)))))
Groeten van haar:)

Maar theo wat zie ik? Ben je verhuisd?
Prinsenlandsingel 8?

In mijn PDA staat het volgende:

M.D. Blaset
Hattasingel 108
3066 HH R'dam
010 - 4560286

Als dat niet meer klopt, moet je het even zeggen dan pas ik het even
aan:)

The Rocker.
"Music suits even the Savage Beast"
theo
2004-02-26 20:18:11 UTC
Post by The Rocker
Post by The Rocker
[...]
Dan zou ik zeggen:

of ga langs dat adres
of bel dat nummer en ga jezelf vergewissen of ik daar daadwerkelijk woon.

ik daag je weer uit.???

Ik sluit niet uit dat je daar een ander onthaal zal krijgen :-)))
so its up to u, schijtluisje.
alleen merk ik het volgende op:
de naam en alle gegevens die jij hierboven vermeldt plaats je wederom in een kwalijk daglicht. dus wederom maak je jezelf strafbaar.
The Rocker
2004-02-26 20:20:29 UTC
Post by theo
de naam en alle gegevens die jij hierboven vermeldt plaats je wederom in een kwalijk daglicht. dus wederom maak je jezelf strafbaar.
Kiss my balls Theo!

The Rocker
"Music suits even the Savage Beast"
Everlast
2004-02-28 08:45:02 UTC
Post by The Rocker
Post by theo
Post by The Rocker
Post by theo
Post by The Rocker
Post by theo
JdV uit Z stuurde mij nl een mailtje dat je kleine kinderen heel leuk
vind.... Ik zei J..., dat vind ik toch wel heel ver gaan
Post by The Rocker
Post by theo
die
Post by The Rocker
Post by theo
misselijkmakende opmerkingen (gelukkig heb ik eens terme maag).
Hear, hear! Dat zijn allemaal sukkels zoals jij!;)
Ja, het zijn allemaal sukkels he, rockertje. Alleen jij bent geweldig goed
hoor, "Savage Beast"........;-);-);-)
Dat zelfs *jij* snapt hoe zo'n ding werkt.......
Gebruiksvriendelijk software tegenwoordig ;-)
Post by The Rocker
M.D. Blaset
Hattasingel 108
3066 HH R'dam
010 - 4560286
Je waagt weer eens een gokje ?
Zet je weer gegevens van mensen die er niets mee te maken hebben op het net?
Je pakt gewoon steeds de volgende uit het telefoonboek he?
Jammer dat Theo een geheim nummer heeft, je maakt hiermee weinig indruk ;-)
Oh, dus jij bent niet zo muzikaal, slapjanus?
The Rocker
2004-02-28 13:13:42 UTC
Post by The Rocker
[...]
Move On drol. Je bent een discussie met mij eigenlijk helemaal niet
waard al was het alleen maar vanwege het feit dat je nog steeds niet in
staat bent om goed te quoten
http://www.nlfoto.nl/tips/tips.html

The Rocker.
"Music suits even the Savage Beast"
JS
2004-03-01 20:46:34 UTC
Post by The Rocker
[...]
knap zielig voor je dat je dat als graadmeter gebruikt.
Ik gebruik niveua van jouw opmerkingen als graadmeter, ongeacht of je nu
boven ov onder quote.
kijkengeniet quaqzrz
kijkengeniet quaqzrz
2018-01-29 19:09:37 UTC
Post by Everlast
kijkengeniet quaqzrz
Ruud
2004-02-26 20:04:37 UTC
Beetje OT
theo
2004-02-26 20:10:41 UTC
Post by Ruud
Beetje OT
Ruud,
al mijn berichten hier zijn OT,
vraag aan jou:
voor wie gaat dit nog meer op?
Ruud
2004-02-26 20:10:18 UTC
hmmm moet ik even over nadenken..........
The Rocker
2004-02-26 20:17:30 UTC
Post by Ruud
hmmm moet ik even over nadenken..........
Beetje OT Ruud;)

The Rocker.
"Music suits even the Savage Beast"
Ilse
The Rocker
2004-02-26 20:46:28 UTC
Post by Ilse
Misselijk makend zootje is het hier. Een en ander is doorgespeeld aan
digitale recherche.
Waar bemoei je je mee.
Jouw bijdrage aan deze groep zijn nogal "leeg" te noemen!

The Rocker.
"Music suits even the Savage Beast"
Frederic
2004-02-26 20:48:09 UTC
Post by Ilse
Misselijk makend zootje is het hier. Een en ander is doorgespeeld aan
digitale recherche.
ik deel volledig jouw mening, Ilse. Heb ondertussen ook al een abuse
verstuurd....

--
Frederic (die hoopt eindelijk eens van dat gespuis verlost te zijn op
usenet)
Rockje (de enige)
2004-02-26 20:51:49 UTC
Post by Ilse
Misselijk makend zootje is het hier. Een en ander is doorgespeeld aan
digitale recherche.
En wat doen die dan zoal?
http://www.werkenbijhetrijk.nl/artikel/index.cfm?ContentID=BD80J1QM

Eng hé!
--
Toedeledokie
Rockje
"Ik loop het liefst in mijn tutu rond! Yeah,Yeah."
Ilse
2004-02-27 20:28:03 UTC
Post by Rockje (de enige)
Post by Ilse
[...]
Met jou posting heb je inmiddels genoeg info gegeven over je identiteit om
je aan te kunnen pakken.

Als ik jou was zou ik vast een advocaat inschakelen/
.Ilja Oblomov
2004-02-26 22:17:07 UTC
Post by The Rocker
Niet geschikt voor minderjarigen!
http://www.adultfun.be/plaatjes/adultfun/potloodventer.jpg
Weet je, ik word zo intens moe van die minderjarige kleine
kotertjes hier.
--
Groet, Ilja Oblomov
©
http://www.pbase.com/ilja_oblomov/february_2004
Frederic
2004-02-27 11:13:49 UTC
Post by .Ilja Oblomov
Weet je, ik word zo intens moe van die minderjarige kleine
kotertjes hier.
Doe net zoals ik, Ilja, en stuur ook een abuse. Hoe meer er aankomen, des te
meer kans op resultaat. Jammer dat een interessante nieuwsgroep zoals deze
het slachtoffer moet zijn van enkele nichterige mannekes die dit kanaal
gebruiken als uitlaatklep voor hun gefrustreerde leventje. Thuis mogen ze
hun mond niet open doen... en hier komen ze dan van het kind geven....
Triestige mentaliteit! Heb er geen andere woorden voor....

Frederic
.Ilja Oblomov
2004-02-27 19:54:01 UTC
Post by Frederic
Post by .Ilja Oblomov
Weet je, ik word zo intens moe van die minderjarige kleine
kotertjes hier.
Doe net zoals ik, Ilja, en stuur ook een abuse.
Beste Frederic, ik heb ruime ervaring op Usenet en ik kan je
verzekeren dat - naar mijn ervring en indrukken - het sturen van
abuses op niemand meer indruk maakt en geen enkel effect sorteert.
ISP's blijven laks in dit opzicht.

Doe dus zoals ik: Slaak af en toe een publieke verzuchting, filter
de grootste blèrende bijdehande belhameltjes weg en MAAK JE ER VERDER
NIET DRUK OM, LACH EROM (of probeer dat)!!! Maar... ga in hemelsnaam
GEEN ABUSES versturen, want dat blijkt vaak in elk geval voor de
verzender ervan tot nog meer irritatie en frustratie te leiden.
Post by Frederic
[...]
Nogmaals: NEGEREN en probeer erom te LACHEN! Je druk maken is zinloos,
en voedt enkel aan beide kanten de ellende.
--
Groet, Ilja Oblomov
©
Frederic
2004-02-27 21:05:26 UTC
Post by .Ilja Oblomov
[...]
Ik deed een combinatie van beide: abuse én ploinken....

Usenetten is er nu al een heel stuk aangenamer door geworden.

Frederic
Hendrik te Winkel
2004-02-27 21:15:37 UTC
Post by Frederic
Ik deed een combinatie van beide: abuse én ploinken....
Usenetten is er nu al een heel stuk aangenamer door geworden.
Tot hij (en rocker,js etc) weer van From: adres verandert.
Maar ik weet nu al dat ik het langer vol houd dan hij, en ik
hoop dat dat ook voor alle andere zinvolle bijdragers hier geldt.

Groeten,
Hendrik
--
Hendrik te Winkel ***@4dnet.nl
4dnet network and graphics
rekcoR
2004-02-29 00:26:47 UTC
Post by Hendrik te Winkel
Post by Frederic
[...]
Speciaal even voor jou het een en ander aangepast.

Jij, Hendrik ben een typische NSB'er die met de vijand heult.
Frederic hoort bij een van de mensen die tegen Juul zaten te zeiken, klojo!

The Rocker.
iloverock
Ik wist het, het duurt niet lang voordat hij uit zijn rol valt..... gespuis van de hoogste orde.
PM3
2004-02-29 08:03:44 UTC
rekcoR schreef op zondag 29-2-2004 in
Post by rekcoR
Jij, Hendrik ben een typische NSB'er die met de vijand heult.
Frederic hoort bij een van de mensen die tegen Juul zaten te zeiken, klojo!
The Rocker.
You lose.
Godwins law.
--
PM3
recepten: http://members.home.nl/pm3
diabetes: http://members.home.nl/m-m.polling
The Rocker
2004-02-29 10:43:39 UTC
Post by PM3
You lose.
Godwins law.
Wrong, you lose. My law!
*ploink*

The Rocker.
JS
2004-03-01 20:49:11 UTC
Post by The Rocker
Post by PM3
You lose.
Godwins law.
Wrong, you lose. My law!
nu denkt die mafketel al dat ie god is.
Ik denk dat hij hem gauw gaat ontmoeten.
Post by The Rocker
*ploink*
The Rocker.
JS
2004-03-01 20:48:12 UTC
Post by rekcoR
Post by Hendrik te Winkel
Post by Frederic
[...]
jeetje, hij heeft weer iets gelezen.
kun je ook zelf nog iets verzinnen, dombo, of copieer je echt alles van
anderen ?
The Rocker.
peter govaere
2004-03-02 12:54:58 UTC
Who is trolling who ?
f8
2004-03-02 13:00:12 UTC
Post by peter govaere
Post by The Rocker
Niet geschikt voor minderjarigen!
Who is trolling who ?
Dat probeer ik nu heel de tijd duidelijk te maken...;-)
theo
---